00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  Geo-Wektor
arrow Razem: 9672

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 399
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 399

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


BADANIA MARKETINGOWE PODSTAWOWE KIERUNKI
 

ADAM SAGAN ADAM SAGAN - Inne książki
42,90 zł 38,61 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 36,77 zł)
(RABAT 10%)

BADANIA MARKETINGOWE PODSTAWOWE KIERUNKI

Autor: ADAM SAGAN
Wydawnictwo:

AE KRAKÓW

Istniejące w literaturze polskiej podręczniki do badań marketingowych można podzielić na dwie podstawowe grupy. Pierwsza z nich zajmuje się problematyką badań marketingowych pod kątem procesu podejmowania decyzji (określania procesu i formułowania problemu badawczego, tworzenia narzędzi pomiaru, doboru próby, analizy i interpretacji wyników oraz opracowania raportu z badań). Do tej grupy zaliczyć można np. podręcznik S. Kaczmarczyka, Z. Kędzior i K. Karcz.
Druga grupa podręczników stanowi próbę systemowego podejścia do badań marketingowych i akcentuje specyficzne ujęcia i metody badań systemowo zdefiniowanych obszarów badawczych (np. badania postępowania konsumenta, produktu, strategii marketingowych czy segmentacji i selektywności rynku). W nurcie tym znajdują się podręczniki autorstwa S. Mynarskiego.
Proponowany skrypt, aczkolwiek nawiązuje do ujęcia systemowego w badaniach marketingowych, próbuje jednak uzupełnić je trzecim sposobem ujęcia, traktującym badania marketingowe z punktu widzenia nurtów i kierunków metodologicznych. Nie jest ono tożsame z podejściem decyzyjnym, kładącym nacisk na proces badawczy, ani systemowym - związanym przede wszystkim z obiektami badań. Jest to przedstawienie problematyki badań marketingowych według kryterium "swoistości" i odrębności metod badawczych, stosowanych do badań różnych dziedzin i obszarów w marketingu.
Praca składa się z 6 rozdziałów. Rozdział pierwszy dotyczy metodologicznych podstaw badań marketingowych. Uwzględnione zostały w nim podstawowe kierunki definiowania tych badań, ich cechy swoiste oraz łączące je z innymi naukami. Szczególny nacisk został położony na wydzielenie dwóch podstawowych nurtów metodologicznych, mających swoje konsekwencje w sposobie postrzegania i rozumienia obiektów badań oraz stosowanych metod i technik badawczych.
Rozdział drugi poświęcony jest podstawom badań sondażowych w marketingu. Są one najczęstszym rodzajem podejścia badawczego, często niesłusznie utożsamianego z badaniami marketingowymi jako całością. Przedstawiono w nim procedurę konceptualizacji i operacjonalizacji problemu badawczego, proces tworzenia kwestionariusza oraz analizę danycpoświęcona jest budowie modeli postaw.
Rozdział czwarty obejmuje zagadnienia badań h za pomocą tabel dwu-dzielczych i trójdzielczych z wykorzystaniem zmiennych kontrolnych.
Trzeci rozdział dotyczy metodologii badań postaw w marketingu. Przedmiotem rozważań są kwestie teorii pomiaru, budowy prostych i złożonych skal szacunkowych (skali dyferencjału semantycznego, Bolgera, Likerta i analizy pomiaru wieloczynnikowego - conjoint) i rangowych (ze szczególnym uwzględnieniem skal interwałowych). Część rozdziału motywacyjnych, takie jak:
continuum badawcze w badaniach jakościowych, prowadzenie wywiadu swobodnego i głębinowego, budowa technik projekcyjnych, organizacji i prowadzenia wywiadów grupowych. W rozdziale tym przedstawiona jest także technika drabinkowa (ladclering) i zasady analizy danych pochodzących z badań jakościowych.
Ostatnie dwa rozdziały dotyczą zastosowania procedur wielowymiarowych w badaniach segmentacji, selektywności rynku i pozycjonowania produktu. W rozdziale piątym omówiona jest procedura badań segmentacyjnych z uwzględnieniem roli analizy czynnikowej i analizy skupisk. Rozdział szósty poświęcono metodzie skalowania wielowymiarowego, wykorzystywanego do tworzenia map percepcji marek, oraz wybranym technikom badań selektywności wyborów marek na rynku i określania spójnych grup konkurencyjnych marek produktów.
Wykorzystywanie tak wielu podejść metodologicznych wymaga od czytelnika pogłębionej wiedzy z marketingu, socjologii, statystyki i teorii zachowań konsumentów, a nawet metodologii nauki i filozofii", dlatego skrypt ten przeznaczony jest dla studentów wyższych lat kierunku zarządzania i marketingu.
Autor dziękuje prof. dr. hab. Stefanowi Mynarskiemu i prof. dr. hab. Tadeuszowi Grabińskiemu za uwagi i sugestie pomocne w przygotowaniu do druku niniejszej publikacji.

Spis treści


ISBN: 83-7252-208-1
Książkę znajdziesz w działach:
badania rynkowe i marketingowe
237 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2004
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)

Nie jesteś zalogowany.
Aby mieć możliwość dopisania recenzji, musisz [ zalogować się ] na własne konto w naszym sklepie.
Jeżeli go jeszcze nie posiadasz, możesz je założyć [ tutaj ].

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 18.09.2020 16:20
książek w bazie: 39893


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2020 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.