 |
Szukaj |
 |
 |
Sposoby Płatności |
 |
 |
Koszty dostawy: | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł | • Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł |
|
|
 |
 |
 |
Promocje |
 |
 |
1. | RABAT 10% | | obniżka: 10% | 2. | RABAT 50% | | obniżka: 50% |
(2)
|
|
 |
 |
 |
Książki |
 |
 |
Działy |
 |
 |
Logowanie |
 |
 |
[ Zapomniałeś hasło? ]
Zarejestrowani:
Ostatnio dołączył: JakubBober
Razem: 9744
Odwiedziny:
Goście: 237
Członkowie: 0
Razem: 237
 Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj
|
|
 |
 |
 |
Języki |
 |
|  |
WERONIKA MADRYAS - Inne książki
|
43,90 zł
39,51 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 37,63 zł)
(RABAT 10%)
HIPERTEKSTUALNY MODEL PUBLIC RELATIONS WE WSPÓŁCZESNEJ ORGANIZACJI
Książka poświęcona została problematyce zarządzania informacją (public relations) we współczesnej, otwartej, sieciowej i wielowarstwowej organizacji. W drugim, poszerzonym wydaniu dodano rozdział, w którym omówiono kolejne hipertekstualne modele zarządzania informacją. Przedstawiono w nim porostowy model public relations. Wskazano na podobieństwo między anatomią porostu a strukturą hiperteskualnego modelu PR. Zaprezentowane modele mają na celu ukazanie: dynamicznego rozwoju nowych mediów, przenikania się dwóch warstw organizacyjnej komunikacji-wirtualnej i realnej oraz szeroko pojętego obiegu informacji pomiędzy działem PR a grupami docelowymi, a także samą organizacją i jej otoczeniem. Tytułowy model public relations z jednej strony stanowi próbę sprostania nowomedialnym wyzwaniom współczesności, z drugiej zaś nawiązuje do tradycji i modelu dwustronnego symetrycznego komunikowania.
ISBN: 978-83-8019-488-5
221 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016
|
| Poleć znajomemu
|
| Zgłoś błąd
|
| Średnia ocen: brak ocen | | | | Czytaj recenzje (0) | | Dodaj recenzję |
|

|
|
|  |
 |
Koszyk |
 |
 |
Twój koszyk jest pusty Data aktualizacji bazy: 24.02.2021 11:47książek w bazie: 40719
|
|
 |
 |
 |
Naukowa |
 |
 |
Facebook |
 |
 |
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.
|
|
 |
 |
 |
Licznik |
 |
|