 |
Szukaj |
 |
 |
Sposoby Płatności |
 |
 |
Koszty dostawy: | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł | • Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł |
|
|
 |
 |
 |
Promocje |
 |
 |
1. | RABAT 10% | | obniżka: 10% | 2. | RABAT 50% | | obniżka: 50% |
(2)
|
|
 |
 |
 |
Książki |
 |
 |
Działy |
 |
 |
Logowanie |
 |
 |
[ Zapomniałeś hasło? ]
Zarejestrowani:
Ostatnio dołączył: JakubBober
Razem: 9744
Odwiedziny:
Goście: 231
Członkowie: 0
Razem: 231
 Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj
|
|
 |
 |
 |
Języki |
 |
|  |
RENATA NESTEROWICZ - Inne książki
|
36,90 zł
33,21 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 31,63 zł)
(RABAT 10%)
ASYMETRIA WIEDZY A AKTYWNOŚĆ INFORMACYJNA KONSUMENTÓW NA RYNKU PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
Praca zawiera udaną identyfikację, analizę i syntezę istotnego problemu naukowego, fragmentarycznego rozpoznanego w literaturze polskiej, ale także i światowej. Problematyka podjęta przez Autorkę odnosi się do szeroko ujmowanej asymetrii wiedzy i informacji na rynku produktów żywnościowych w Polsce. Rozwiązanie tego złożonego problemu jest ważne ze względów zarówno poznawczych, jak i metodycznych oraz praktycznych. [...] podjęty problem rozpatrzony został w szerokim nawiązaniu do dorobku teorii zachowań konsumentów, marketingu, zarządzania, ekonomiki informacji, psychologii itd. Z recenzji prof. dr hab. Ewy Kieżel
ISBN: 978-83-7417-917-1
276 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2017
|
| Poleć znajomemu
|
| Zgłoś błąd
|
| Średnia ocen: brak ocen | | | | Czytaj recenzje (0) | | Dodaj recenzję |
|

|
|
|  |
 |
Koszyk |
 |
 |
Twój koszyk jest pusty Data aktualizacji bazy: 24.02.2021 11:47książek w bazie: 40719
|
|
 |
 |
 |
Naukowa |
 |
 |
Facebook |
 |
 |
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.
|
|
 |
 |
 |
Licznik |
 |
|