00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  Kamila1987
arrow Razem: 9674

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 244
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 244

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


WSPÓŁPRACA I STRATEGIE MARKETINGOWE NA ARENIE MIĘDZYNARODOWEJ
 

red.nauk.BEATA STĘPIEŃ red.nauk.BEATA STĘPIEŃ - Inne książki
24,90 zł 22,41 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 21,34 zł)
(RABAT 10%)

WSPÓŁPRACA I STRATEGIE MARKETINGOWE NA ARENIE MIĘDZYNARODOWEJ

Przedsiębiorstwa prowadzące międzynarodową działalność gospodarczą są przedmiotem analizy w wielu naukach społecznych. Zainteresowanie ich działalnością wynika często z rosnącego poziomu skomplikowania ich struktur i strategii oraz wzmacniania, poprzez uprawianie biznesu międzynarodowego, pozycji konkurencyjnej między innymi dzięki kreacji innowacji, wzrostowi elastyczności i sprawności działania czy pozyskiwaniu unikatowych zasobów. Swym funkcjonowaniem przedsiębiorstwa przekraczające granice państw przyczyniają się nie tylko do zmiany potencjału i pozycji w otoczeniu, ale wpływają też na oblicze współczesnego świata, stanowiąc jednoczesne wyzwanie dla dotychczasowych ustaleń teoretycznych. Debata na temat niuansów, obszarów, sposobów, kierunków czy efektów międzynarodowej działalności gospodarczej wciąż trwa i jest bardzo żywa między innymi dlatego, że w wielu kwestiach poddawanych analizie i ocenie, a związanych z funkcjonowaniem podmiotów na zróżnicowanych rynkach narodowych, nie ma zgody i jednomyślności. Rozbieżności w opiniach czy w rozwijanych teoriach są obecne między innymi dlatego, że działalność przedsiębiorstwa na arenie międzynarodowej można rozpatrywać z rozmaitego punktu widzenia, na przykład wzajemnych interakcji tych podmiotów i otoczenia, strategii konkurencyjnych, funkcjonalnych, skuteczności, elastyczności, innowacyjności działania, można analizować działalność tych podmiotów z punktu widzenia jednostki, kraju, branży, etyki, trendów globalnych itd. Taki ogrom obszarów badawczych, w połączeniu z szeroką gamą możliwych do zastosowania teorii, metod badawczych itd., daje efekt ogromnego zróżnicowania w prezentowanych poglądach czy ocenach tych samych zjawisk, graniczący niekiedy z chaosem.
Mając na względzie owo bogactwo, w dążeniu do precyzowania poglądów teoretycznych rozważania prowadzone w niniejszym zbiorze zawężono jedynie do dwóch wybranych obszarów międzynarodowej działalności przedsiębiorstw; szeroko pojętej współpracy/kooperacji przedsiębiorstw, rozpatrywanej głównie przez pryzmat teorii sieciowych, oraz ich działalności marketingowej.

(fragment Wstępu)

Spis treści


ISBN: 978-83-7417-602-6
Książkę znajdziesz w działach:
strategie marketingowe
145 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2011
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 23.09.2020 15:48
książek w bazie: 39942


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2020 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.