00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  Vikster
arrow Razem: 9772

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 268
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 268

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


WARTOŚĆ DLA KLIENTA W UKŁADACH RYNKOWYCH ASPEKTY METODOLOGICZNE  Książka tymczasowo niedostępna
ADAM SAGAN ADAM SAGAN - Inne książki
36,90 zł 33,21 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 31,63 zł)
(RABAT 10%)

WARTOŚĆ DLA KLIENTA W UKŁADACH RYNKOWYCH ASPEKTY METODOLOGICZNE

Autor: ADAM SAGAN
Pomiar i analiza wartości dla klienta (yaluefor the customer) należą w obecnych nurtach marketingu i badań marketingowych do podstawowych obszarów badawczych. Opracowanie niniejsze jest efektem badań statutowych Katedry Analizy Rynku i Badań Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie prowadzonych w 2008 r. nt. "Pomiar i analiza wartości dla klienta w układach branżowo-rynkowych. Aspekty metodologiczne". Jest to pierwsze z cyklu opracowań poświęconych pomiarowi i analizie wartości dla klienta koncentrujących się wokół zagadnień dotyczących zintegrowanego podejścia do badań nad kategorią wartości dla klienta w obszarze konsumpcji, oszczędzania i inwestowania.
Należy podkreślić, że badania nad sferą wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym najczęściej są związane z oceną relacji zachodzącej między korzyściami konsumenta a kosztami dotyczącymi wyborów poszczególnych kategorii produktowych. Rzadziej podejmowane są prace nad wartością dla klienta w układach międzyrynkowych i międzysektorowych. Projekt badawczy realizowany przez Katedrę związany jest bardziej z ujęciem holistycznym obejmującym wartościowanie środków-celów w procesie alokacji ograniczonych zasobów konsumenta na rynku zintegrowanym w odniesieniu do źródeł wartości w sferze konsumpcji, oszczędzania i inwestowania. Zastosowanie podejścia badawczego opartego na teorii środków-celów w tych układach analitycznych stanowi próbę rozszerzenia tradycyjnych ujęć wartości dla klienta ograniczonych do problematyki wyborów i wartościowań na konkretnych rynkach branżowych lub dla wąskich kategorii produktowych (w szczególnym przypadku związanym jedynie z relacją jakości do ceny wartościowanego produktu czy marki).
Doświadczenia pracowników Katedry w zakresie metodologii badań i poszukiwania źródeł wartości w sferze konsumpcji, oszczędzania oraz inwestowania finansowego i rzeczowego pozwoliły na realizację projektu badawczego dotyczącego integracji wymiarów identyfikacji wartości przez klienta związanych z alokacją rzadkich zasobów między środki konsumpcji, oszczędzania i inwestowania. Jedynie w takim globalnym układzie możliwe jest pełne ujęcie kategorii wartości dla klienta.
Opracowanie składa się z czterech rozdziałów.

Spis treści


ISBN: 978-83-7252-537-6
Książkę znajdziesz w działach:
badania rynkowe i marketingowe
143 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2011
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 16.04.2021 16:55
książek w bazie: 40721


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2021 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.