 |
Szukaj |
 |
 |
Sposoby Płatności |
 |
 |
Koszty dostawy: | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł | • Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł |
|
|
 |
 |
 |
Promocje |
 |
 |
1. | RABAT 10% | | obniżka: 10% | 2. | RABAT 50% | | obniżka: 50% |
(2)
|
|
 |
 |
 |
Książki |
 |
 |
Działy |
 |
 |
Logowanie |
 |
 |
[ Zapomniałeś hasło? ]
Zarejestrowani:
Ostatnio dołączył: JakubBober
Razem: 9744
Odwiedziny:
Goście: 219
Członkowie: 0
Razem: 219
 Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj
|
|
 |
 |
 |
Języki |
 |
|  |
STANISŁAW KACZMARCZYK - Inne książki
|
34,90 zł
31,41 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 29,91 zł)
(RABAT 10%)
BADANIA NOWYCH PRODUKTÓW W CYKLU INNOWACYJNYM. ZASTOSOWANIA BADAŃ MARKETINGOWYCH
Książka powstała w celu uporządkowania i opisu znanych już i sprawdzonych na świecie metod i narzędzi badawczych, służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów zajmujących się planowaniem, tworzeniem i wprowadzaniem na rynek nowych produktów. Jak już wspomniano, jest to główny zakres odpowiedzialności i działań kierowników produktów oraz współpracujących z nimi specjalistów od badań marketingowych. Kierownictwo też odpowiada za zdolność wykorzystania dostarczanych danych (głównie w postaci raportów), a przywołani specjaliści - za jakość tych danych. Realizację postawionego celu ułatwiło wykorzystanie odpowiedniej metodyki, w ramach której najbardziej przydatne były metody klasyfikacji, metody systemowo-syntetyczne oraz wybrane metody logicznego rozumowania, w tym zwłaszcza dedukcja.
ISBN: 978-83-65603-79-1
214 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019
|
| Poleć znajomemu
|
| Zgłoś błąd
|
| Średnia ocen: brak ocen | | | | Czytaj recenzje (0) | | Dodaj recenzję |
|

|
|
|  |
 |
Koszyk |
 |
 |
Twój koszyk jest pusty Data aktualizacji bazy: 24.02.2021 11:47książek w bazie: 40719
|
|
 |
 |
 |
Naukowa |
 |
 |
Facebook |
 |
 |
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.
|
|
 |
 |
 |
Licznik |
 |
|