 |
Szukaj |
 |
 |
Sposoby Płatności |
 |
 |
Koszty dostawy: | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł | • Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł |
|
|
 |
 |
 |
Promocje |
 |
 |
1. | RABAT 10% | | obniżka: 10% | 2. | RABAT 50% | | obniżka: 50% |
(2)
|
|
 |
 |
 |
Książki |
 |
 |
Działy |
 |
 |
Logowanie |
 |
 |
[ Zapomniałeś hasło? ]
Zarejestrowani:
Ostatnio dołączył: ankabaranska@poczta.fm
Razem: 9745
Odwiedziny:
Goście: 294
Członkowie: 0
Razem: 294
 Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj
|
|
 |
 |
 |
Języki |
 |
|  |
MICHAŁ NOWAKOWSKI - Inne książki ANNA BENICEWICZ-MIAZGA - Inne książki
|
24,05 zł
21,65 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 20,62 zł)
(RABAT 10%)
AUTHORWARE 7 PODSTAWY
Książka opisuje podstawy pracy z programem Authorware 7 - doskonałą aplikacją do tworzenia multimedialnych prezentacji i szkoleń. Opisy działań przedstawione są w formie prostych przykładów lub czynności "krok po kroku". Authorware to program do tworzenia multimedialnych, interaktywnych aplikacji, zawierających rozbudowane algorytmy działań. Przy jego pomocy można tworzyć programy edukacyjne, sprawdzające (tzw. diagnostyczne) lub treningowe, a także kursy na bazie stron WWW. Umożliwia szybkie tworzenie prototypów i rozbudowanie interaktywnych aplikacji szkoleniowych. Wizualny interfejs autorski zawiera możliwość przeciągania i upuszczania ikon oraz intuicyjną linię przepływu (Flowline), która przedstawia kolejne etapy działania aplikacji e-Learning. Interaktywność jest wbudowana w ikony programu, co daje łatwy dostęp do projektowania interakcji, bez konieczności pisania obszernych skryptów czy programowania. Efektem jest znaczna oszczędność czasu osób pracujących nad przygotowywanym projektem. Program daje także możliwość publikowania aplikacji na różnych nośnikach m.in: w Internecie, na CD-ROM‘ie, czy w sieciach korporacyjnych. Szybkie tworzenie elektronicznych aplikacji szkoleniowych jest możliwe przy użyciu szablonów i kreatorów. Możliwe jest także tworzenie własnych modeli lub tzw. obiektów wiedzy (Knowledge Objects) oraz wykorzystywanie różnorodnych mediów składowych, jak krótkie filmy, obiekty Audio, animacje Flash i Shockwave.
ISBN: 83-7279-417-0
180 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2004
|
| Poleć znajomemu
|
| Zgłoś błąd
|
| Średnia ocen: brak ocen | | | | Czytaj recenzje (0) | | Dodaj recenzję |
|

|
|
|  |
 |
Koszyk |
 |
 |
Twój koszyk jest pusty Data aktualizacji bazy: 27.02.2021 11:50książek w bazie: 40742
|
|
 |
 |
 |
Naukowa |
 |
 |
Facebook |
 |
 |
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.
|
|
 |
 |
 |
Licznik |
 |
|