00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  ankabaranska@poczta.fm
arrow Razem: 9745

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 305
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 305

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


BADANIA RYNKOWE W PRZEDSIĘBIORSTWIE
 

STEFAN MYNARSKI STEFAN MYNARSKI - Inne książki
19,90 zł 17,91 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 17,06 zł)
(RABAT 10%)

BADANIA RYNKOWE W PRZEDSIĘBIORSTWIE

Wydawnictwo:

AE KRAKÓW

Niniejszy skrypt jest próbą zwięzłego przedstawienia wybranych metod, użytecznych w badaniach rynkowych na szczeblu przedsiębiorstw. Metody te są stosowane w odniesieniu do otoczenia rynkowego przedsiębiorstw, charakteryzującego się niepewnością i nieokreślonością zachodzących zdarzeń losowych. Stwarzają one ryzyko przy podejmowaniu decyzji i wpływają na konieczność prowadzenia badań dotyczących uzyskania informacji o rynku i o sytuacji na rynku. Zagadnieniom tym poświęcono pierwszy rozdział, stanowiący wprowadzenie do istoty badań rynkowych i marketingowych.
Kolejne rozdziały mają charakter analityczny i dotyczą poszczególnych przekrojów badań rynkowych. Pierwszy przekrój ma wymiar przestrzenny i ukazuje podstawowe metody analizy pojemności rynku, potencjału rynkowego i udziału przedsiębiorstwa na rynku. Wszystkie te metody służą do określenia pozycji przedsiębiorstwa na rynku w warunkach konkurencji. Zagadnieniom tym poświęcony jest drugi rozdział skryptu.
Następny przekrój badań rynkowych ma wymiar dynamiczny i dotyczy analizy rozwoju zjawisk rynkowych w czasie. Ukazane tu zostały podstawowe rodzaje modeli trendów oraz wahań cyklicznych i krótkookresowych, a także modele dyfuzji i adaptacji. Metody te zostały przestawione pod kątem ich wykorzystania do prognozowania zjawisk rynkowych. Zagadnienia te zostały omówione w trzecim rozdziale skryptu.
Inny rodzaj badań rynkowych ma wymiar strukturalny i dotyczy porządkowania sfery podmiotowej i przedmiotowej rynku. Zostały tu omówione zagadnienia segmentacji i selektywności rynku, wyboru rynków docelowych oraz pozycjonowania produktów. Wszystkie te procedury badawcze dotyczą wielowymiarowych analiz. Zagadnieniom tym poświęcony jest ostatni, czwarty rozdział skryptu.
Metodologia badań rynkowych prezentowanych w skrypcie ma aspekt mikroekonomiczny i dotyczy przedsiębiorstw, a więc obejmuje zakres wyższego kursu analizy rynku, obowiązującego słuchaczy studiów magisterskich. Kurs podstawowy, obowiązujący na studiach zaocznych, którego zagadnienia obejmuje wydany wcześniej skrypt Analiza rynku. Makromechanizmy (Wydawnictwo AE w Krakowie, Kraków 2000), stanowi integralną całość programową przedmiotu analizy rynku.
Przykłady zamieszczone w skrypcie mają charakter ilustracyjny i dużą wyłącznie prezentacji metod badawczych. Większość z nich odnosi się do rzeczywistych sytuacji rynkowych, które miały miejsce w różnym czasie, część natomiast jest wynikiem prac własnych Autora.

ISBN: 83-7252-073-9
Książkę znajdziesz w działach:
badania rynkowe i marketingowe
148 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2001
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 27.02.2021 11:50
książek w bazie: 40742


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2021 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.