 |
Szukaj |
 |
 |
Sposoby Płatności |
 |
 |
Koszty dostawy: | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł | • Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł |
|
|
 |
 |
 |
Promocje |
 |
 |
1. | RABAT 10% | | obniżka: 10% | 2. | RABAT 50% | | obniżka: 50% |
(2)
|
|
 |
 |
 |
Książki |
 |
 |
Działy |
 |
 |
Logowanie |
 |
 |
[ Zapomniałeś hasło? ]
Zarejestrowani:
Ostatnio dołączył: ankabaranska@poczta.fm
Razem: 9745
Odwiedziny:
Goście: 305
Członkowie: 0
Razem: 305
 Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj
|
|
 |
 |
 |
Języki |
 |
|  |
STEFAN MYNARSKI - Inne książki
|
19,90 zł
17,91 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 17,06 zł)
(RABAT 10%)
BADANIA RYNKOWE W PRZEDSIĘBIORSTWIE
Niniejszy skrypt jest próbą zwięzłego przedstawienia wybranych metod, użytecznych w badaniach rynkowych na szczeblu przedsiębiorstw. Metody te są stosowane w odniesieniu do otoczenia rynkowego przedsiębiorstw, charakteryzującego się niepewnością i nieokreślonością zachodzących zdarzeń losowych. Stwarzają one ryzyko przy podejmowaniu decyzji i wpływają na konieczność prowadzenia badań dotyczących uzyskania informacji o rynku i o sytuacji na rynku. Zagadnieniom tym poświęcono pierwszy rozdział, stanowiący wprowadzenie do istoty badań rynkowych i marketingowych. Kolejne rozdziały mają charakter analityczny i dotyczą poszczególnych przekrojów badań rynkowych. Pierwszy przekrój ma wymiar przestrzenny i ukazuje podstawowe metody analizy pojemności rynku, potencjału rynkowego i udziału przedsiębiorstwa na rynku. Wszystkie te metody służą do określenia pozycji przedsiębiorstwa na rynku w warunkach konkurencji. Zagadnieniom tym poświęcony jest drugi rozdział skryptu. Następny przekrój badań rynkowych ma wymiar dynamiczny i dotyczy analizy rozwoju zjawisk rynkowych w czasie. Ukazane tu zostały podstawowe rodzaje modeli trendów oraz wahań cyklicznych i krótkookresowych, a także modele dyfuzji i adaptacji. Metody te zostały przestawione pod kątem ich wykorzystania do prognozowania zjawisk rynkowych. Zagadnienia te zostały omówione w trzecim rozdziale skryptu. Inny rodzaj badań rynkowych ma wymiar strukturalny i dotyczy porządkowania sfery podmiotowej i przedmiotowej rynku. Zostały tu omówione zagadnienia segmentacji i selektywności rynku, wyboru rynków docelowych oraz pozycjonowania produktów. Wszystkie te procedury badawcze dotyczą wielowymiarowych analiz. Zagadnieniom tym poświęcony jest ostatni, czwarty rozdział skryptu. Metodologia badań rynkowych prezentowanych w skrypcie ma aspekt mikroekonomiczny i dotyczy przedsiębiorstw, a więc obejmuje zakres wyższego kursu analizy rynku, obowiązującego słuchaczy studiów magisterskich. Kurs podstawowy, obowiązujący na studiach zaocznych, którego zagadnienia obejmuje wydany wcześniej skrypt Analiza rynku. Makromechanizmy (Wydawnictwo AE w Krakowie, Kraków 2000), stanowi integralną całość programową przedmiotu analizy rynku. Przykłady zamieszczone w skrypcie mają charakter ilustracyjny i dużą wyłącznie prezentacji metod badawczych. Większość z nich odnosi się do rzeczywistych sytuacji rynkowych, które miały miejsce w różnym czasie, część natomiast jest wynikiem prac własnych Autora.
ISBN: 83-7252-073-9
148 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2001
|
| Poleć znajomemu
|
| Zgłoś błąd
|
| Średnia ocen: brak ocen | | | | Czytaj recenzje (0) | | Dodaj recenzję |
|

|
|
|  |
 |
Koszyk |
 |
 |
Twój koszyk jest pusty Data aktualizacji bazy: 27.02.2021 11:50książek w bazie: 40742
|
|
 |
 |
 |
Naukowa |
 |
 |
Facebook |
 |
 |
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.
|
|
 |
 |
 |
Licznik |
 |
|