00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  Ula123
arrow Razem: 9751

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 323
arrow Członkowie: 1
arrow Razem: 324

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


BADANIA RYNKU METODY ZASTOSOWANIA
 

ZOFIA KĘDZIOR ZOFIA KĘDZIOR - Inne książki
60,90 zł 54,81 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 52,20 zł)
(RABAT 10%)

BADANIA RYNKU METODY ZASTOSOWANIA

Wydawnictwo:

PWE

Wstęp
We współczesnej gospodarce rynkowej informacje są jednym z najważniejszych zasobów każdego podmiotu gospodarującego. W ostatnich latach w Polsce obserwuje się wzrost zapotrzebowania na informacje wspomagające proces podejmowania decyzji, zwłaszcza tych decyzji, które dotyczą działań na rynku. Wiedza o rynku pozwala na podejmowanie decyzji obciążonych mniejszym ryzykiem bez względu na to, na jakim rynku się działa (konsumpcyjnym czy przemysłowym,
krajowym czy międzynarodowym).
W tej sytuacji rośnie zapotrzebowanie na wiedzę i umiejętności w zakresie prowadzenia badań rynku. Badania rynku są na ogół postrzegane jako niezwykle prosie czynności. Często utożsamia się badania rynku wyłącznie z gromadzeniem informacji za pomocą ankiety. Tymczasem badania rynku to złożony proces składający się z kolejno następujących po sobie zespołów czynności gromadzenia informacji, przetwarzania zebranych informacji, analizy i interpretacji uzyskanych wyników. Poprawnie prowadzone badania rynku posługują się metodami naukowymi właściwymi dla poszczególnych etapów badania.
Badacz rynku musi mieć wiedzę z zakresu mikroekonomii, statystyki, ekonometrii oraz metodologii badań naukowych. Wiedza wzbogacona o umiejętności praktyczne rozwiązywania problemów, tworzy dobre podstawy do prowadzenia poprawnych metodologicznie badań rynku, których celem jest zawsze dostarczenie informacji.
Zakres tematyczny książki wyznaczają etapy procedury badań rynku. Szczegółowe problemy składające się na poszczególne etapy badania zostały ograniczone do podstawowych zagadnień. Treść książki koncentruje się wokół problemów związanych z podstawami źródłowymi badań rynku oraz metodami analizy zjawisk procesów rynkowych wraz z przykładami ich zastosowań.
Książka składa się z czterech rozdziałów i pięciu dodatków. W rozdziale 1 przedstawiono rynek jako obiekt badania, jego cechy, strukturę i rodzaje. Omówiono cele i rodzaje badań rynku oraz zaprezentowano procedurę badania.
W rozdziale 2 opisano wtórne źródła informacji, opracowywane i udostępniane przez instytucje administracyjne i rynkowe, instytuty i placówki naukowo-badawcze, środki masowego przekazu oraz przedsiębiorstwa. W rozdziale tym przedstawiono także sposoby przygotowania informacji wtórnych do analizy oraz niektóre metody analizy zawartości źródeł wtórnych, a także przykłady zastosowania informacji ze źródeł wtórnych w badaniu wybranych rynków.
W rozdziale 3 omówiono wybrane metody doboru próby, metody i techniki gromadzenia informacji pierwotnych, a także zasady konstrukcji kwestionariusza i przygotowania zebranych informacji do dalszej analizy.
Rozdział 4 poświęcono ilościowym metodom badania zjawisk i procesów rynkowych. Zostały w nim przedstawione podstawowe metody statystyczne i ekonometryczne służące analizie: struktury, dynamiki, współzależności zjawisk rynkowych, a także metody badania elastyczności popytu, analizy rynku w przestrzeni oraz wybrane metody prognozowania.
Podstawowa problematyka książki zawarta w czterech rozdziałach została poszerzona o ważne dla badacza i użytkownika wyników badań zagadnienia w formie dodatków. Są to kwestie dotyczące: komputerowego wspomagania analizy danych o rynkach, opracowywania raportu z badań, polskich standardów jakości badań rynku w terenie oraz etyki w badaniach rynku. Całość zamykają studia przypadków, które pozwolą Czytelnikowi na sprawdzenie wiedzy z zakresu badań rynku.
Książka została napisana zarówno dla studentów - przyszłych badaczy lub użytkowników wyników badań rynku - jak i dla tych, którzy badania prowadzą lub/i korzystają z ich rezultatów.

Spis treści


ISBN: 83-208-1547-9
Książkę znajdziesz w działach:
badania rynkowe i marketingowe
230 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2005
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 05.03.2021 16:50
książek w bazie: 40743


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2021 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.